Newest Videos Register Members
brittany's Profile:
Username: brittany
Age: 20
Gender: Female
Joined: 16 May 07
City: -
State: FL
Country: -
Sexuality: Straight
Sign: Capricorn
Add To Friends   Ignore This User
Instant Message   Report This User

Warning: getimagesize(/home/web1/tricklife.com/htdocs/users/brittany_1179365687.jpg) [function.getimagesize]: failed to open stream: No such file or directory in /home/web1/tricklife.com/htdocs/profile.php on line 258

Warning: getimagesize(/home/web1/tricklife.com/htdocs/users/brittany_1179365683.jpg) [function.getimagesize]: failed to open stream: No such file or directory in /home/web1/tricklife.com/htdocs/profile.php on line 258
About me:
About me:
okayyyy so after being on here a day i have gotten a bunch of messages and i just want to let guys know that i will not respond if all you have to say is "hey! whats up?" or "give me your s/n" also... i love compliments, everyone does, but i dont want to hear that you want to "stick your dick in my tight ass" im sure im not the only girl that feels this way.. so maybe come up with something different to get my attention.
Likes:
Dislikes:
emo guys
brittany's Comments:
origamistar
04 June 08
what's goin on sweetcheecks?
youngm19
19 May 08
you have the most beautiful eyes i have ever seen
youngm19
19 May 08
you have the most beautfl eyes i have ever seen
rocky93
27 March 08
i really respect you for telling all the perverts to shut up about wanting to fuck u and all because your not a whore
hackin101
25 March 08
go 2 my site: http://360.yahoo.com/andrews_on_the_lose
Ladiesman19
04 March 08
Hey wat up im John u maybe won't write back but its all good! well ur pretty and u seem pretty cool! and i like ur profile!
Sovana999
26 February 08
hey...nice pics..
caliboy
18 February 08
wow you have beautiful eyes and a great smile. and you don't take crap from aholes like me stay strong Gorgeous
wilbo
18 February 08
hello my beauty
finchcdr
12 February 08
what up
orerek07
21 January 08
hey we have the same sing. cool
matt302
05 January 08
i would do u
beegee
28 December 07
do you like englishmen?
carlos5833
27 December 07
Your the most beutiful girl on this web site for sure
caster4238
11 December 07
talk some time my name is jeff
WRNOC1
29 November 07
NICE SITE NOT LOOKING FOR A RETURN EMAIL, BUT HEY IF YOU LOOK GOOD THERE GONNA COMMENT.SMILE AND LIVE RIGHT LATER :-)
stage4turbo
26 November 07
a la verga! "you have big eyes" i love big eyes.
patik
20 November 07
damn U're so nice :)
chewie
20 November 07
You look very nice
pussyliker
18 November 07
yo just wundering if u wanted to go go out sum time
tokenlots
16 November 07
oh..and my cousin lives in florida..the odds of you knowing her are not that great, but still...her name is Sarah Acosta...she kinda looks like you :P (not pervert)
tokenlots
16 November 07
id like to be ur first friend..lolz...but who doesnt? :P (i hate it when ppl leave comment on how hot i am..lol!)
sk8er1056
12 November 07
heyy u should be inpressed at all these comment u look hot i really do like ur eyes keep it up girl!:ladys-man::love:
brokeneck
05 November 07
yeah shes cute but sounds like a bitch so that takes all the looks away
LardBoiz6956
14 October 07
are you sure you're 20? you look to cute to be 20. then again maybe texas girls are different from florida girls. but wow you have very pretty eyes. though i'm sure you already know that.
bromley09
09 October 07
your hot say hi bromley_09_@hotmail.com
craz
07 October 07
hey brittany YOUR SO BEAUTIFUL YOU MAKE MOST GIRLS LOOK UGLY
jonathan71411
05 October 07
Hey just came across your pic and kinda felt sorry for you, being ugly and all, keep your chin up, girl, if you need someone to talk to, im here...
graeme123456
05 October 07
ur fit
Goldenspike
29 September 07
Whats up?
tech
24 September 07
hahaha like the "about me" very nice
pimpman0592
22 September 07
I'd tap dat!!!
Balla4Life
20 September 07
wow you have a great profile
craz
20 September 07
bey brittany YOUR SO BEAUTIFUL YOU MAKE MOST GIRLS LOOK UGLY
matt302
19 September 07
ur soooo cute!!!
novak92
19 September 07
WOW YOUR 20 YOU DONT LOOK 20 YOU LOOK LIKE 16 AM NOVAK NEW TO TIS WEBSITE I WOULD LIKE TO BE YOUR FRIEND IF ITS OKAY WITH YOU
Dave
17 September 07
U R BEAUTIFUL
snoopafly
16 September 07
Wow supercute, love ur eyes too, u "twenty" too cool, catch ya from jarvie from Aus
Slayer553826
14 September 07
Huh there is a girl that hates emo well that makes one, all the girls I have now drool over emos it's so sick Hurah for you
pimpman0592
13 September 07
Damn, ur hot, u've got real pretty eyes. :bonghit:
coolman25
13 September 07
sexy
hurisonygen
11 September 07
Lame-oh.. muahaha
AlExAnDrIoNsKy
07 September 07
love the eyes
Beezleboss
30 August 07
I would like to say i am not an emo, your eyes are like another world complete with air conditioning, i would love to see it maybe it i had a better view of ur eyes.
ski0311
30 August 07
thats something different bet you've never heard that one, but i'm just joking, but seriously you are hot
ski0311
30 August 07
damn girl your hot as hell, i would love to stick my dick in your tight ear canal
demonater
29 August 07
u r so hot .... is ur name realy brittany???
kevincon
28 August 07
dayumn wut a hottie
JITUPALTY
28 August 07
HAI HOW ARE YOU I AM JITU ............
me1vampire
25 August 07
my god dude its pathetic how many guys are commenting this page lol her about me section is awsome lol

Friends List:
brittany does not currently have anyone in their friends list.
Recent Visitors:
sketch8293
Jessevela909
tigerwbbb2nd
Terms Of Service | Suggestions | Privacy Policy | Printable Crosswords | Siegius | Tower Defense Games
Copyright © 2010 TrickLife.com